Bezorgen in Culemborg voor maar €1,95 (Gratis bezorgen vanaf €60,-) binnen 24 uur geleverd!
Bestellen en betalen
Wat is de huidige status van mijn bestelling?
Om je op de hoogte te houden van de status van jouw bestelling, stuurt Kadowinkel Culemborg je na elke stap in het bestelproces een bevestiging van de laatste status.
Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Als je jouw bestelling wilt wijzigen, is dit mogelijk tot je pakket verzonden is. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice, wij helpen je graag verder!
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Ben je na het plaatsen van je bestelling van gedachte veranderd?
Wil je de bestelling annuleren? Neem dan zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice.
Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Je kunt bij ons betalen op de volgende manieren:
iDEAL
Creditcard (Visa, Mastercard en American Express)
PayPal
SEPA overboeking
Hoeveel verzendkosten moet ik betalen?
Bij een bestelling van €60,- of meer betaal je geen verzendkosten. Is de bestelling minder dan €60,- dan zijn de verzendkosten €4,95 of 6,95 afhankelijk van de grote van de verzending. Bestelling die wordt geleverd in Culemborg betalen €1,95 verzendkosten tot een bestelling van €60,-.
Hoe weet ik of een artikel op voorraad is?
Alle producten die zichtbaar zijn in onze webshop hebben wij op voorraad, tenzij duidelijk anders
aangegeven. Neem even contact op met onze klantenservice als je meer wilt kopen dan er op voorraad is.
Ik heb wel een orderbevestiging
gehad, maar geen betalingsbevestiging. Wat nu?
Heb je betaald met iDEAL? Dan ontvang je een betaalbevestiging. Controleer even of het bedrag van de rekening is afgeschreven. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan contact op met onze
klantenservice.
Verzenden en bezorgen
Mijn bestelling is verzonden, kan ik deze volgen?
De Track and Trace service van Postnl en DHL, zorgt ervoor dat jij je bestelling eenvoudig kan volgen. Zodra je bestelling verzonden is, ontvang je een e-mail met daarin een code, deze code voer je in op de Track and Trace pagina van Postnl of DHL. Vervolgens zie je de actuele status van je verzonden pakket. Voor leveringen in Culemborg is geen Track and Trace beschikbaar.
Wanneer heb ik mijn bestelling binnen?
Het is momenteel erg druk bij alle pakketdiensten in Nederland. Wij doen ons uiterste best om samen met de pakketdiensten bestellingen zo snel mogelijk te bezorgen. Houd er echter rekening mee dat dit langer kan duren dan je van ons gewend bent en bestel op tijd. Normaal gesproken is onze gemiddelde levertijd 1-3 werkdagen. Dit geldt ook voor bestellingen in Culemborg
Ruilen en retouren
Hoe kan ik mijn producten terugsturen?
Bij kadowinkel Culemborg kun je een artikel ruilen of retourneren binnen 14 dagen na je aankoop. Het is van belang dat de producten die je ruilt of retourneert compleet zijn en in de oorspronkelijke verpakking zitten (zo ver dit mogelijk is). Je kunt je producten per post retourneren. De portokosten voor de verzending van een retourbestelling zijn voor eigen rekening. Neem in elk geval contact op met onze klantenservice voor de retourprocedure.
Hoe krijg ik mijn geld terug als ik een artikel terug stuur?
Als je je product binnen 14 dagen terugstuurt en geen nieuw exemplaar wilt hebben, kun je er voor kiezen het aankoopbedrag terug te vragen. Het bedrag wordt dan na ontvangst van je bestelling overgemaakt op je rekening.
Product beschadigd, of niet compleet?
Is het product beschadigd of niet compleet, neem dan zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice. In overleg met jou regelt de klantenservice dat je gratis een nieuw, onbeschadigd en compleet exemplaar thuisgestuurd krijgt. Wil je je geld terug, dan kan dat ook. Wij nemen de kosten voor het retourneren van het (beschadigde) product voor onze rekening.


Copyright © 2025 Kadowinkel Culemborg | Alle rechten voorbehouden | Algemene voorwaarden | Privacybeleid |KvK: 90460227 | BTW: NL003681339B21


Copyright © 2025 Kadowinkel Culemborg | Alle rechten voorbehouden | Algemene voorwaarden | Privacybeleid | KvK: 90460227 | BTW: NL003681339B21